Jag följer strömmen, faller för grupptrycket, knyter på mig modeflugan

Bara så ni vet så äro detta en testblogg. Kanske fattar jag tycke för detta sätt att "prata" /uppdatera mina vänner och andra intresserade eller så kommer ni finna att det infinner sig 1nytt innlägg per år här. Vi får se =P
Hur som haver så har jag tidigare sagt att jag
"-kommer aldrig skaffa en blogg för att jag har inget att skriva... Altså vem gör så mycket varje dag att det finns över till att dela med sig av sina händelser..."
Men som sagt nu skall jag följa strömmen, falla för grupptrycket, knyta på mig modeflugan och prova.


Det e jag! Bara så ni vet =)  Jag tycker om Kaffe och ser faktiskt alltid ut så.


Kommentarer
Postat av: G

FAn vad snygg du är!!!!! =P

2008-11-07 @ 08:18:53
URL: http://headintheclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0