Sur dag

Idag har jag varit sur och grinig... enligt enbart mig tydligen =/ vilket kanske är bra men jag ville va sur och grinig idag och då vill jag att det märks också! Men inte då, allas kommentar när jag nämnt att jag e på dåligt hummör är - nemen det tycker jag inte, du som är så glad... GGGRRRRR jag är inte glad! Jag är SUR! (kanske inte nu längre men vad gör det när det inte märks någon skillnad).

Idag trodde jag att jag skulle blåsa bort... fick hålla järngrepp med båda händerna om min väska, samt försöka hålla kvar luvan på huvudet med en hand samtidigt som jag rökte (okej de är dumt att röka, allrahellst sånnahär dagar, men bortse från det) Samt skulle jag gå 400m... Det tog tid! Blåsten puttade omkring mig så jag måste sett full ut, vilket inte är bra med tanke på att jag jobbade =P Det var riktigt roligt! Gillar när det blåser, fast tyvärr så regnade det samtidigt =(  Skulle ha varit snö istället! =P

Vad gör man när man fått en låt på hjärnan? Har idag kontenueligt sjungit på " en elefant balanserade..." Ja ni fattar... Undrar även varför jag aldrig kommer upp i mer än 8elefanter? Det är något magiskt tal, för där börjar jag alltid om på en...




Tack för alla era komentarer! Är så roligt att se att det finns folk som läser trotts innehållet =P 
Hoppas jag kan underhålla er även i fortsättningen! =) 
Nu ska jag spela lite. Ska hjälpa gubben att levla sin nya char, önskar jag att hade ork att levla upp en till men det är jag för lat för. Längtar till Onsdag, då kommer wrath of the leach king och vi ska kanske åka in till GBG och kolla på alla galna människor som förhoppningsvis klär ut sig o spexar! =D
Ha de gött vänner!


 

 

Kommentarer
Postat av: Anders

de snöar här nu, bara så du vet. =P

2008-11-12 @ 22:56:05
Postat av: Jossan

Surfia ;)

2009-01-05 @ 15:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0