Göra allt annat än man borde?

Hummm jag kämpar verkligen för att göra ingenting känns det som, eller mest för att inte plugga. Skriva ett blogginlägg!? en helt meningslös handling från mig eftersom jag vet att det kommer återigen dröja några månader innan nästa och då kommer ingen att läsa det ändå.. =P Altså en helt meningslös tidsfördrivande handling =D men de är väl ändå de bästa handlingarna man kan göra =)
 
Har varit hos syrran idag o ätit pannkakor! SÅÅÅ mumsigt =) får väl försöka rota igenom frysen o se om vi kan bju igen med nått imorn =P

För övrigt så är allt som vanligt förutom att jag har det rätt tuft på jobbet, men alla problem är till för att lösas och jag har väldigt svårt för att ta upp problem så detta är bra träning och kanske ett tillfälle att växa upp lite mer =)
Borde verkligen sätta mig o läsa lite vetenskapliga artiklar men som sagt så finns det mycket annat (meningslöst) som jag har en tendens att pyssla med istället. ha ha
Funderar på att spela lite om syrran vill leka med mig, de va länge sedan nu, saknar min Dodona lite =) Och ho inga skolarbeten att göra =P

Kommentarer
Postat av: G

vilken fin tröja du har.. ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0